Zmiana logowania do dziennika elektronicznego i nowa wersja aplikacji na smartfony firmy VULCAN
Od 1 września 2024 firma VULCAN zmienia dostęp do dziennika elektronicznego oraz udostępnia nową wersję aplikacji do korzystania na smartfonach dla rodziców i uczniów.
Uczniowie i rodzice uczniów, którzy mieli dostęp do dziennika tj. rodzice uczniów klas od 2 do 7, samodzielnie logują się do dziennika elektronicznego (na dotychczasowych zasadach) i wybierają nowy typ konta. Mając na uwadze możliwe problemy z zalogowaniem 2 września zostaną wygenerowane kody dostępu dla uczniów i rodziców, którzy do dnia 31 sierpnia 2024r. nie aktualizowali konta.
UWAGA – Uczniowie z klasy 1, nowo przyjęci uczniowie oraz rodzice tych uczniów
Uczniowie z klasy 1 oraz nowo przyjęci uczniowie do klas starszych oraz ich rodzice, którzy dotychczas się nie mieli możliwości zalogować się do dziennika elektronicznego w naszej szkole, aby móc utworzyć nowe konto, muszą skorzystać z kodu aktywacyjnego. Kody te zostaną przekazane uczniom przez wychowawców 3 września.
Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, dotychczasowe aplikacje z których Państwo korzystaliście zostały wycofane i nie będą działały. Możecie je Państwo usunąć z telefonów komórkowych.
Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN.
Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.
Aby wesprzeć Rodziców i Uczniów w procesie aktualizacji kont, firma VULCAN przygotowała dodatkowe informacje:
- dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz
- dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
- dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev